بزرگ ترین مرجع دانلود
download
 
 

 

 
Cars_Wallpapers_02.jpg
 
 
با درخواست بعضي از کاربران عزيز درجهت قرار دادن تصاوير ماشين در اين پست مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا جديدترين ماشين هاي دنيا را آماده کرده ايم.اين مجموعه دوم از اين تصاوير بوده و از کيفيت بالاي برخوردار است.فرمت اين تصاوير JPG بوده و در سايز 1200*1600 پيکسل تهيه شده است. اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 14عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم. با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.اميد است اين مجموعه توانسته باشد نظر شما را جلب کند. منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
 

م

ادامه مطلب ...


 
ABR_AS_10.0.11639_[www.MihanDownload.com].jpg
نگهداری یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم همیشه یکی از راه حل های کاربردی برای تأمین امنیت اطلاعات بوده تا خیال مدیران و یا کاربران را از بابت از دست رفتن نسخه اصلی اطلاعات راحت نماید. در این صورت هرگاه اطلاعات به هردلیلی آسیب دیده و یا از دست بروند به راحتی می توان با استفاده از نسخه پشتیبان آنها را بازیابی نمود. اما در این میان اطلاعات یک سرور را می توان در رده بالاتری از اهمیت قرار داد که باید به طور حتم اقداماتی در جهت حفظ امنیت آن انجام داد و از اطلاعات آن نسخه پشتیبان تهیه نمود تا در صورت از دست رفتن اطلاعات ، سیستم دچار اختلال و از کارافتادگی نشود. برای چنین کاری یکی از بهترین گزینه های پیش رو استفاده از نرم افزاری است که کمپانی Acronis برای این امر تولید کرده است. این شرکت دارای سابقه درخشانی در زمینه تولید نرم افزارهای این چنینی دارد. Backup and Recovery Advanced Server نام این نرم افزار است و به شما امکان گرفتن نسخه پشتیبان به چند روش و مدل مختلف را می دهد. می توانید در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن اطلاعات خود را بازیابی کنید. امکان ذخیره نسخه پشتیبان در سرور دیگر ، امنیت بالای اطلاعات ، حجم کم فایل های بک آپ و امکان فشرده سازی ، امکان ذخیره سازی بک آپ بصورت همزمان بر روی دو مقصد مجزا از جمله قابلیت های این نرم افزار هستند. می توانید با تنظیم نرم افزار بک آپ روزانه ، ماهانه و یا هر مدت زمان دلخواه دیگری را بصورت اتوماتیک داشته باشید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلود 3 دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
م

ادامه مطلب ...



Incredible_Nature_HD_Wallpapers_02.jpg
 
اين بار براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا از طبيعت باورنکردني را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايز1080* 1920 پيکسل تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 25 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
 
م

ادامه مطلب ...



Worms_2011_Armageddon.jpg
بازي بسيار زيبا و سرگرم کننده Worms 2011 Armageddon با فرمت جاوا محصول جديد کمپاني EA Mobile ميباشد. موضوع اين بازي جنگ مشهور بین کرمها میباشد. منفجر کردن کرمها یا لگد زدن و پرتاب آنها از جمله ویژگی های این بازی پرطرفدار میباشد.داشتن 36 نوع سلاح متفاوت ، گرافیک وصدای عالی از دیگر ویژگی های این بازی میباشد. بازي براي اندازه صفحه نمايش 240x320 منتشر شده است که ميتوانيد براي دريافت آن به ادامه مطلب مراجعه کنيد.

م

ادامه مطلب ...


 

 
Xilisoft.Photo.to.Flash.v1.0.0.build.01.14-LAXiTY_www.mihandownload.com.jpg
دیدن عکس در قالب یک آلبوم و با استفاده از افکت های مختلف بسیار جذاب تر از دیدن آنها در حالت عادی است. نرم افزار Xilisoft Photo to Flash برای همین کار طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی تمام و بدون نیاز به دانش قبلی ، یک آلبوم عکس دیجیتال زیبا طراحی کنید و از دیدن آن با خانواده خود نهایت لذت را ببرید. در این نرم افزار می توانید در چند مرحله بسیار ساده عکس های خود را انتخاب و اضافه نمایید ، در صورت نیاز یک فایل موسیقی به آن بیافزایید ، افکت های دلخواه خود را از میان انواع افکت های جذابی که در نرم افزار گردآوری شده انتخاب کنید و در نهایت آن را به صورت یک فایل فلش ذخیره نمایید. علاوه بر این ها امکانات جذاب بسیاری در نرم افزار گنجانده شده است که کمی جستجو در آن می توانید آنها را بیابید و از استفاده از آنها لذت ببرید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت  دانلود 3 دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
م

ادامه مطلب ...


 

 
Emote.jpgاحتمالا در بسیاری از اس ام اس ها و پیامک ها اشکالی را دیده اید که با کارکتر ها و حروف ساخته شده اند.این نرم افزار  علاوه بر اینکه یک Widget  است به شما این امکان را می دهد تا چندین شکل متفاوت از جمله حیوانات ،گل ، وسایل نقلیه و ...ارسال کنید.این نرم افزار بر روی گوشی های سیمبین سری 60 ویرایش پنجم قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.....
 
م

ادامه مطلب ...



Windows Admin Password Hack [www.MihanDownload.com].jpgهمانطور که می دانید شما با استفاده از قسمت Create a Password پخش تنظیمات User Accounts می توانید پسوردی را بر روی ویندوز خود قرار دهید تا در هنگام بالا آمدن قفل شود و تنها فردی که پسورد را داشته باشد بتواند آنرا باز کند. اما ممکن شما به دلایل مختلف این پسورد را فراموش کنید و یا قصد ورود به سیستم دوست تان را داشته باشید که ناگهان با قفل ویندوز رو به رو میشوید. در نگاه اول راهی برای ورود به سیستم وجود ندارد مگر با عوض کردن ویندوز اما امروز دردانلود 3 ترفندی را به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آن به راحتی می توانید پسورد ادمین ویندوز را هک کنید. برای اینکار لازم است تا ابتدا فایل ISO را که در ادامه مطلب قرار داده شده دریافت و با استفاده از یک نرم افزار رایت دیسک مانند Nero بر روی CD رایت کنید. پس از اینکار سی دی رایت شده را درون سی دی رام رایانه مورد نظر قرار دهید و پس از آن خواهید دید که دیگر ویندوز در هنگام بالا آمدن از شما پسوردی را طلب نمی کند. در واقع این فایل با اجرا نمودن یک برنامه لینوکس ساده پسورد Administrator را در ویندوز تغییر میدهد و شما با تغییر پسورد مدیر سیستم میتوانید از تمام اختیارات مدیر استفاده کنید.

مزایای این ترفند:
- اجرای ویندوز قفل شده حتی با فراموش کردن پسورد آن.
- هک پسورد ادمین برای ورود به سیستم.
- جلوگیری از عوض کردن مجدد ویندوز برای باز کردن قفل آن.
- به هدر نرفتن فایلهای موجود در محل نصب ویندوز.
- استفاده ی راحت و آسان.
- تست شده در ویندوز XP و 2000.
- و...

م

ادامه مطلب ...


 

دانلود فيلم مستند


دانلود رايگان فيلم مستند Nostradamus 2012 نام یکی از مستندهای بسیار پرطرفدار و جالبی است که تا کنون استقبال بی نظیری از آن شده است. این مستند یه وقایع سال 2012 میلادی و دقیقا 21 دسامبر این سال اشاره دارد. در آن به موارد بسیاری اشاره خواهد شد و مژده می دهد که زمینیان باید در سال 2012 با یک واقعیت اساسی روبه رو شوند. این مستند دقیقا و بدون هیچ کم و کاستی از روی کتاب نوسترآداموس ساخته شده است که پیش بینی های وی را برای سال 2012 به تصویر می کشد. وی در کتاب خود و در این پیش بینی به یک فاجعه ی زیست محیطی ، تصادف کیهانی و حوادثی از این قبیل اشاره دارد که برخی از آن به عنوان روز قیامت نیز یاد می کنند.این مستند محصول سال 2009 می باشد.
مشخصات فيلم مستند :
نام فایل : Nostradamus.2012.
سال انتشار: 2009
مدت زمان فیلم : 1:30:52
رزولوشن تصویر : 640x352
تعداد فریم در ثانیه : 23.976
مشخصات صدا : MP3, Stereo, 48Khz, 118Kbps
سال ساخت : 2009
زبان : انگلیسی به همراه زير نويس فارسي هماهنگ با فيلم
حجم: 691 مگابايت

برای دریافت فایل به ادامه مطلب مراجه کنید.

م

ادامه مطلب ...



Hor Pur Suit 2.jpg

بازی جذاب NFS Hot pursuit آنقدر جنجالی و جذاب بود که نسخه موبایل آن نیز ساخته شد اما HOT PURSUIT 2 نیز بسیار پر قدرت برای گوشی های موبایل آماده شد این بازی هم اینک به صورت تفکیک شده برای تمامی موبایل ها قرار داده شده که شما می توانید نسخه موبایل خود را دانلود و از این بازی جالب لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

م

ادامه مطلب ...


 

 
Xilisoft_FLV_Converter_6.5.2.0127_[www.MihanDownload.com].jpg
FLV یکی از فرمت های پرکاربرد برای فایل های ویدیویی در اینترنت میباشد که یکی از شاخه های فلش محسوب می شود. نام این فرمت ، سرنام عبارت Flash Video است و به دلایل متعددی از آن استفاده های فراوانی می شود و بدلیل همین پرکاربرد بودن آن ، نیاز کاربران برای تبدیل این فایل ها نیز بیشمار است. Xilisoft FLV Converter نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار امکان تبدیل فایل های دارای فرمت FLV را به دیگر فرمت های ویدیویی می دهد. همچنین می توانید فایل های ویدیویی خود را با فرمت های مختلف به FLV تبدیل نمایید. سرعت بالا در تبدیل فایل ها ، استفاده بهینه از پردازنده و امکان مشاهده پیش نمایش از جمله قابلیت های این نرم افزار هستند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلود 3 دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



م

ادامه مطلب ...



0017d353.jpg
نام بازی: Emulator Sega Mega Drive 840 games
پلتفورم : pc
ژانر:همه
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: نامشخص
نوع فایل: ISO
توسعه یافته : نامشخص
درجه بندی سنی : E

خب مجدد با یک پک چندتایی از بازی های معروف - خاطره انگیز و کمیاب در خدمت شما کاربران اصیل میهن دانلود هستم.این پک شامل 840 بازی از کمپانی غول پیکر سگا میباشد..در این مجموعه بهترین بازی هایی را که کمپانی سگا تا کنون منتشر کرده است را شاهد خواهید بود.توجه کنید این مجوعه تا کنون توسط کمپانی خاصی منتشر نشده است و کاری است از وبمستر ها!!! توجه شما را به مطالب در مورد کمپانی سگا و بازی های معروف آن جلب میکنم:
شرکت سگا (به ژاپنی: 株式会社セガ) یک موسسهٔ بین‌المللی سازنده بازیهای کامپیوتری-ویدیوئی و نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌باشد.دفتر اصلی سگا، در محل خانگی خود یعنی در توکیو در ژاپن واقع شده‌است. نمایندگی اروپایی سگا در منطقهٔ کیس ویک در لندن قرار گرفته. همچنین نمایندگی سگا در قارهٔ آمریکای شمالی در سان فرانسیسکو کالیفرنیا واقع شده‌است.از سال ۲۰۰۰، نام اختصاصی شرکت سگا به نام کامل Sega Enterprise Ltd. تغییر یافته‌است.
در زیر بازی های معروفی که در این پک نیز شاهد آن خواهید بود را معرفی میکنیم:
سونیک (به انگلیسی: Sonic the Hedgehog): سری بازی‌های سونیک جوجه تیغی یکی از امتیازات مهم شرکت سگا می‌باشد. این بازی که اولین بار در سال ۱۹۹۱ ساخته شد دربارهٔ شخصیتی کارتونی به نام سونیک است که در این کمپانی، از سونیک جوجه تیغی به عنوان کاراکتری خوش یمن یاد می‌شود.
سگا رالی: بازی سگا رالی در سال ۱۹۹۵ ساخته شد. این بازی فروش بی نظیری برای شرکت سگا داشت
الکس کید (به انگلیسی: Alex Kidd)
شورش در خیابان (به انگلیسی: The Streets of Rage، به ژاپنی :ベア・ナックル)
دیوانه‌وار راندن (به انگلیسی :Crazy Taxi)
شینوبی (به انگلیسی: Shinobi، به ژاپنی: )
تبر زرین (به انگلیسی: Golden Axe)
پیشی گرفتن (به انگلیسی: OutRun)
نیروی درخشش (به انگلیسی: Shining Force)
ستارهٔ خیالی (به انگلیسی :Phantasy Star، به ژاپنی: ファンタシースター)
شنمو یک بازی فوق العاده زیبا و البته پر هزینه برای سگا. این بازی بعد از شماره ۲ همچنان طرفدارانش رو منتظر نگه داشته.
سامبا ذه آمیگو (به انگلیسی :Samba de Amigo)
منبع:ویکیپدیا
دانلود این پک در ادامه مطلب...

م

ادامه مطلب ...


 

iphonelock-hamidhira.jpg
گوشی های آیفون را میتوان یکی از محبوب ترین گوشی های دنیا نامید و نام استیو جابز کافیست تا به ایده آل بودن آیفون ایمان بیاوریم . یکی از ابتکار های آیفون که در گوشی های تولیدی خویش به کار برده و با استقبال بالایی هم رو به رو شده ، قفل مخصوص آیفون هست که با ظاهر جالب و هیجان انگیز خود کاری کرده تا هر سیستم عاملی برای ساخت ورژن مخصوص به خود این برنامه ٰ به فکر بیفتد . امروز در سایت میهن دانلود شما میتوانید این قفل را مخصوص سیستم عامل uiq دریافت کنید .
برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید .
م

ادامه مطلب ...


 

http://dl4.mihandownload.com/2011/HamidHira/February/PostPIC/linerider-hamidhira.jpg
یکی دیگر از محبوبت ترین و فکری ترین بازی های uiq بازی LineRider می باشد . این بازی که در نظرسنجی معتبر سایت اختصاصی این سیستم عامل رتبه چهارم را کسب کرده با ظرافت ها و امکانات خود توانسته محبوبیت بالایی را در بین uiq داران کسب کنید . داستان بازی از این قرار است که شما یک مسیر نیمه تمام دارید و یک دوچرخه و یک مقصد . کار شما چیدن درست و رسم بهترین مسیر ممکن به مقصد است . به این صورت که دوچرخه در ابتدا ثابت است و شما باید ابتدا مسیر را رسم کرده و با زدن دمکه Play حرکت دوچرخه رو مشاهده کنید و آنقدر این مسیر را ویرایش کنید تا موفق به رساندن این دوچرخه به مقصد شوید .
برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید .
م

ادامه مطلب ...


 
BumpTop_Pro_[www.MihanDownload.com].jpg
اگر از جمله کسانی هستید که تنها در مدت زمان کوتاهی از ظاهر ویندوز خود خسته می شوید ، حتمأ راه های فراوانی را برای ایجاد تحول در دسکتاپ امتحان کرده اید. اما نظرتان در مورد یک دسکتاپ سه بعدی چیست؟ به نظر ایده جالبی است اگر دسکتاپی 3 بعدی و به شکل یک اتاق داشته باشید که بتوانید در مکان های مختلف آن و با زاویه های مختلف اجزای دسکتاپ خود را نگه داری کنید. BumpTop Pro نرم افزاری است که دسکتاپ شما را به صورت سه بعدی تغییر شکل می دهد و آن را متفاوت تر از هر زمان دیگر نمایش می دهد. افکت های نرم افزار در جا به جایی اشیا و باز کردن آنها بسیار زیبا و جذاب است. همچنین می توانید با استفاده از باکس های نرم افزار ، فایل ها و میانبر های خود را دسته بندی کنید. در این نوع دسکتاپ اما نکته جالب در این است که هرچه تعداد بیشتری فایل و میانبر برروی دسکتاپ داشته باشید ، زیبایی دسکتاپ دوچندان خواهد شد.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلود 3 دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
م

ادامه مطلب ...


 

 
NETGATE.Spy.Emergency.v8.0.305_[www.MihanDownload.com].jpg
با توجه به اهمیت امنیت اطلاعات ، مقابله با نرم افزارهای جاسوسی و مخرب هایی که از راه اینترنت به رایانه ما راه پیدا می کنند یکی از مهم ترین مسائلی است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد. در این راستا نرم افزارهای بسیاری عرضه شده اند تا امنیت رایانه را در این زمینه تأمین نمایند و در میان آنها Spy Emergency یکی از قدرتمندترین و بهترین ها محسوب می شود. که قادر است تا در کنار آنتی ویروس ، امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد. این نرم افزار از رایانه شما در برابر برنامه های جاسوسی و انواع مخرب های اینترنتی مراقبت نماید. نرم افزار معرفی شده ، قادر است تا در میان فایل های شما به جستجو بپردازد و پس از یک پاکسازی اولیه ، کار محافظت از رایانه را بعهده بگیرد و احتمال آلودگی را به حداقل برساند. مقاومت در مقابل هکرها و نرم افزارهای هک نیز از جمله قابلیت های این نرم افزار است که جلوی سرقت اطلاعات شما را خواهد گرفت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت  دانلود 3 دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
م

ادامه مطلب ...


 

 
 
test-drive-unlimited-2 (1).jpg
دانلود در پارت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود

لینک دانلود تصحیح شد + کرک سالم

نام بازی:

Test Drive Unlimited 2

پلتفورم : pc


ژانر: مسابقه ای - شبیه سازی.


نوع انتشار: عادی(مجاز)


سال انتشار:

Feb 08,2011

نوع  فایل : دی وی دی کامل


زبان: English


ناشر: Atari


نوع فایل: ISO


توسعه یافته : Eden


درجه بندی سنی : +3



شما با شاهکار دیگری از بازیهای سال 2011 مواجه هستیدنام این بازی Test Drive Unlimited 2 میباشد که توسط کمپانی  آتاری منتشر و توسط Eden ساخته و حمایت شده است.ژانر این

بازی

به سبک بازی های مسابقه ای سه بعدی و شبیه ساز میباشد.در ادامه به نقد بازی میپردازم. شاید کسی باور نمیکرد

بازی

به سبک مسابقه ای رانندگی از

بازی

فوق العاده NFSHotPurSuit که در سال 2010 منتشر شده پیشی بگیرد.این بازی به حدی زیبا بود که حتی تریلر های آن آمار دانلود بالایی داشت.اما این تفکرات یواش یواش باید دور ریخته شوند.زیرا شما با یک بازی شاهکار 2011 روبه رو هستید.بازیای که به جرات میتوانم بگویم از لحاظ فراگیری در رتبه نخست قرار خواهد گرفت.اگر سازندگان NFSHotPurSuit میخواهند دوباره بر راس این سبک بازی قرار گیرند باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا

بازی

از این یکنواختی خارج شود...!!! نسخه قبلی بازی Test Drive Unlimited 2 توانست رضایت خاطر بسیاری از گیمر های دنیا را به خود جلب نماید.البته بیشتر انتقاد ها بر روی گرافیک ان بود به طوری که در نسخه دوم Test Drive Unlimited 2 تمام این موارد رعایت شده است.یکی از مزیت های بازی

Test Drive Unlimited 2

این میباشد که بازی شما را محدود به قسمتی از

بازی

نمی کند.در حقیقت میبتوانید در هر جایی و با هر کسی مسابقه ای را ایجاد کنید و امتیازات خود را افزایش دهید.این درست بر خلاف آن چیزی میباشد که ما در بازی NFSHotPurSuit میدیدیم!!! در اکتبر 2010 بود که کمپانی آتاری اعلام کرد نسخه دوم بازی Test Drive Unlimited 2 توسط کمپانی Eden Gamesدر حال ساخت میباشد.البته بعضی از قسمت ها ی این

بازی

تقلیدی از سری بازی های نید فور اسپید میباشد...مثلا اینکه شما برای پیشرفت مراحل احتیاج به امتیازاتی دارید که باید آن ها را به هر نحوی شده بدست آورید.البته منظور من تقلید موضوعی میباشد در حالی که کارهایی که شما برای بدست آوردن امتیاز در این بازی باید انجام دهید کاملا متفاوت از بقیه بازی ها میباشد.گیم پلی

بازی

عالی میباشد.تاثیرات محیطی یا همان فیزیک بازی باز هم عالی میباشد.نمونه ای از فیزیک خوب را در بازی

NFSHotPurSuit

مشاهده کرده اید.همچنین فیزیکی در این بازی وجود دارد...!!!خیلی جالب است بدانید این بازی در قسمت آنلاین حرفی برای انتقاد ما باقی نمیگذارد.به طور همزمان میتوانید با 8 نفر آنلاین

بازی

کنید.البته باید منتظر باشید تا کرکی مناسب برای قسمت مولتی توسط هکران محترم !!! ارائه شود...


دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 به همراه تعدادی عکس از محیط

بازی

در ادامه مطلب....

م

ادامه مطلب ...


 


Flames_Fire.jpgدر اين قسمت مجموعه اي از براش هاي زيبا با موضوع شعله آتش را از سايت  دانلود 3 در اختيار شما قرار مي دهيم. اين براش با فرمت ABR بوده و از کيفيت بالايي برخوردار است. شما مي توانيد از اين براش ها زيبا در زيباسازي طرح هايتان بهره بگيريد. اين براش ها در نرم افزارهاي گرافيکي همچون فتوشاپ قابل اجرا مي باشد.
براي دانلود به ادامه مطلب برويد ...
 
م

ادامه مطلب ...


 


ESET_NOD32_Username_and_Password_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ انتشار: 1389.11.23 - 12.02.2011
مخصوص نرم افزارهای: ESET NOD32 Antivirus / Smart Security 3 and 4

همانطور که مي دانيد براي داشتن یک نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آن را روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. همه ي کساني که از نرم افزار هاي امنيتي شرکت معروف ESET استفاده مي کنند مي دانند که براي آپديت Antivirus و Smart Security این شرکت بايد قبل از آپديت جدید ترین یوزرنیم و پسورد آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند برای آپديت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار اين یوزرنیم و پسورد ها بين 3 تا 5 روز مي باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و ديگر کار نمي کنند در نتيجه باید از Username و Password های جدید تر استفاده کنید. در پست امروز وب سایت  دانلود 3 مجموعه ای از یوزرنیم و پسورد های جدید و قانونی نرم افزارهای امینتی شرکتESET را برایتان آماده کرده ایم. این Username و Password ها با نسخه های مختلف آنتی ویروس و اسمارت سكيوریتي ESET کاملآ سازگار بوده و شما میتوانید از آنها به عنوان مجوز برای آپدیت نرم افزار امنیتی سیستم خود استفاده کنید.
جهت دانلود یوزرنیم و پسورد ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
ا
م

ادامه مطلب ...


 


IE_v8.0_Final_www.MihanDownload.com.jpg
همانطور که می دانید برای گشت و گذار سریع و آسان در اینترنت باید از مرورگر مناسبی استفاده کرد. در پست امروز وب سایت دانلود 3 ورژن جدید یکی از معروف ترین مرورگر های جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Internet Explorer یکی از پر طرفدارترین مرورگرهای حال حاضر جهان به شمار میرود و اکثر شما از آن برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنید. نسخه 8 فینال این مرورگر بلاخره پس از انتشار نسخه های آزمایشی روانه بازار شد که دستخوش تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه های قدیمی خود می باشد. اول از همه نسخه 8 اینترنت اکسپلورر بلاخره توانست جایگاه خود را از مرورگر فایرفکس پس بگیرد و در رتبه نخست از لحاظ امتیاز دهی کاربران قرار بگیرد. همچنین قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی به این نسخه اضافه شده که برخی از آنها شامل افزایش سرعت در بارگزاری صفحات سایت ها ، افزایش امنیت ، امکان بازکردن چندین سایت به صورت تب ، داشتن دانلود منیجر مجزا و قوی ، قابلیت خصوصی سازی در هنگام گشت و گذار در اینترنت ، هماهنگی کامل با سایت ها و زبان های برنامه نویسی مختلف و ... می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, :: 19:18 ::  نويسنده : pooyan

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-24/Beautiful-themes.jpg

 

دانلود 3 تم زیبا برای ویندوز سون

 

 

م

ادامه مطلب ...


MIG MIG GUARD که توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی گردیده است نرم افزاری است که برای قفل کردن فایل ها و پوشه های شخصی شما به کار می رود و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید علاوه بر پوشه ها، فایل های مورد نظر خود را نیز با امنیتی فوق العاده قفل گذاری کرده تا دیگران به هیچ وجه نتوانند به فایل ها و پوشه های شما دسترسی یابند.

 

MIG MIG GUARD قفل کردن فایل ها و پوشه ها توسط MIG MIG GUARD 3.0

 

م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : pooyan


Mozilla_Firefox_v3.6.13_www.MihanDownload.com.jpgهمانطور که میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف اینترنتی شد نیاز است تا از مرورگری برای اینکار استفاده کرد. امرورز در سایت دانلود 3 جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 

م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, :: 19:5 ::  نويسنده : pooyan


Microsoft_Windows_7_Activator_www.MihanDownload.com.jpgفعال ساز های Windows 7 Loader و Windows 7 Loader eXtreme Edition آپدیت شدند!
پس از قرار گرفتن نسخه نهایی ویندوز سون در سایت متوجه شدیم که بسیار از افراد به دنبال کرک و فعال سازهای این ویندوز در اینترنت هستند و تا به حال به سایت های بسیار زیادی مراجعه نموده اند که هیچ کدام از آنها فعال ساز معتبری را به این عزیزان ارائه نکرده است در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در پست امروز وب سایت دانلود 3 به معرفی جدید ترین فعال ساز های ویندوز 7 بپردازیم. فعال ساز هایی را که در این پست در اختیار شما بازدید کنندگان محترم گرفته است تمامآ تست شده و 100 درصد کار می کنند.
جهت دانلود و طریقه استفاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, :: 19:3 ::  نويسنده : pooyan
 
ConceptDraw_Office_Pro_8.0.7.31_portable_[www.MihanDownload.com].jpg
برای انجام پروژه های بزرگ از پیش طراحی شده به طبع یکی از نیازهای اساسی ، وجود یک مدیریت جامع و قوی است تا بتواند نتایج را آنالیز و ارزیابی کند ، کیفیت کار ، روند رشد و سرعت اجرای پروژه را محاسبه و ارائه کند. ConceptDraw Office نرم افزاری است که به واقع برای انجام این امور طراحی شده و شما را از ابتدا تا انتهای یک پروژه یاری می کند. این نرم افزار هرآنچه مورد نیاز است را در اختیار شما قرار می دهد تا آنچه در ذهن دارید را به صورت یک برنامه و پروژه دقیق دربیاورید و مراحل را ترسیم کنید. می توانید روند انجام کار را با استفاده از نرم افزار بررسی و آنالیز کنید. می توانید عملیات را سازماندهی و زمان بندی کنید تا طبق یک برنامه خاص و بدون اتلاف وقت ، انرژی و منابع مالی پروژه را به اتمام برسانید. در نوع پروژه نیز محدودیتی وجود ندارد چراکه می توانید در چه در پروژه های ساده و چه در پروژه های پیچیده از آن استفاده کنید. می توانید دورنمایی از آنچه طراحی کرده و بصورت پروژه گردآوری کرده اید را ذخیره و با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید آمار و ارقام را بصورت شماتیک و با استفاده از اشکال هندسی به نمایش دربیاورید تا درک و تحلیل آنها با سهولت بیشتری انجام پذیرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلود 3 دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : pooyan
 
Thief Deadly Shadows (1).jpg

نام بازی:

Thief: Deadly Shadows

پلتفورم : pc


ژانراکشن ماجراجویی


سال انتشار: 2004


نوع  فایل : دی وی دی کامل


زبان: Eng


ناشر: Eidos Interactive


توسعه یافته : Ion Storm


درجه بندی سنی : M



بازی

زیبا و هیجان انگیز Thief: Deadly Shadows در سال 2004 میلادی توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر و توسط Ion Storm حمایت شد.ژانر این

بازی

  اکشن ماجراجویی میباشد.البته میتوان ژانر فانتزی را نیز برای این بازی مد نظر قرار گرفت.در ابتدای امر توجه شما را به سال انتشار این بازی جذب میکنم...این بازی در سال 2004 منتشر شده است...اما توجه کنید  سال انتشار بازی نباید این فکر را در شما بوجو بیارد که این

بازی

  گرافیک مناسبی ندارد.حقیقتا گرافیک این بازی قابل قیاس  با

بازی

های امروزی میباشد.داستان بازی Thief: Deadly Shadows زیاد روشن نمیباشد.اما این را بدانید دزد شب با یک داستان جدید و پوشش جدید وارد صحنه شده است...!!! دقت کنید این بازی بسیار بسیار به

بازی

آساسینز کرید 1 شبیه میباشد.حتی اسلحه ای که در دست چپ کاراکتر اصلی بازی موجود است گواهی بر این مدعاست. حتی پوشش آن هم اندکی شباهت دارد.اما این کجا و ان کجا!!! در کل میتوان امتیاز و رتبه مناسبی را به

بازی

داد.یکی از مواردی که حتما باید به ان اشاره کرد این است که در این

بازی

  دوربین بسیار عالی عما کرده است.شاید باور این نکته سخت باشد که دوربین این بازییکی از بهترین دوربین های موجود در سال 2004 و یا بعد از آن میباشد.پس پیشنهاد میکنم طرفداران آساسینز و تا حدودی هم پرنس با نادیده گرفتن داستان بازی این بازی را دریافت نمایند و از آن لذت کافی را ببرند.این

بازی

از سایت گیم اسپات امتیاز 8.3 از ده را گرفته که امتیاز معقولانه ای میباشد.


م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, :: 18:54 ::  نويسنده : pooyan

 

 
HTC.Home.2.2.210_[www.MihanDownload.com].jpg
یکی از بارزترین نشانه های گوشی های تلفن همراه HTC ، نوع نمایش زمان و وضعیت آب و هوا در آنهاست که همواره دارای یک مدل خاص بوده و یکی از جذابیت های رابط کاربری این گوشی های تلفن همراه بشمار می رود. اما با استفاده از نرم افزار HTC Home می توانید این جذابیت را به دسکتاپ ویندوز خود بیاورید. این نرم افزار کوچک قابلیت نمایش تاریخ ، ساعت و وضعیت آب و هوا را بر روی دسکتاپ شما با ظاهری مشابه گوشی های HTC فراهم می کند. می توانید آن را با توجه به شهر خود تنظیم کنید تا شما را بصورت آنلاین از آخرین وضعیت آب و هوا و همچنین وضعیت جوی در روزهای آتی مطلع کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت  دانلود 3 دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

م

ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 19:51 ::  نويسنده : pooyan

افزار جاوا   تعداد بازدید: 36353

 

منبع: p30download.com


نسخه ی غیر گرافیکی "اخبار من"
همانطور که اطلاع دارید چند روز پیش اولین نسخه از برنامه خوب اخبار من را در سایت معرفی کردیم
اکنون بالاخره انتظار به سر آمد و نسخه ی غیر گرافیکی "اخبار من" برای تمام گوشی های با قابلیت نمایش حروف فارسی( من جمله SonyEricsson) آماده ی دریافت شما کاربر محترم شد ! البته به صورت کاملاً رایگان و بدون محدودیت.

ویژگی ها:

- کاملاً فارسی
- واسط گرافیکی جذاب و در عین حال ساده
- به زبان جاوا
- قابل استفاده با هرگونه اتصال اینترنت GPRS ,Wireless و...
- قابلیت ارسال و دریافت داده با دو پروتکل WAP ,HTTP

م

ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 19:30 ::  نويسنده : pooyan

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. بروزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32 یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل ۱ تا ۲ ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد.


م

ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 19:18 ::  نويسنده : pooyan

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل ۱ تا ۲ ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

م

ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 19:11 ::  نويسنده : pooyan
 
  دانلود سریال قهوه

مجموعه یک تا شانزده
 
سریال قهوه تلخ


 
خلاصه داستان سری : داستان آن با بازي سيامك انصاري در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتداي داستان كه در دنياي امروز مي‌گذرد، يك فنجان قهوه تلخ مي‌خورد و با خوردن آن به تاريخ سفر مي‌كند. او در طول زمان به مورخي تبديل مي‌شود كه در مرور خاطرات تاريخي خود، هربار دچار مسائلي مي‌شود كه اين مسائل داستان‌هاي سريال را رقم مي‌زند.
م

ادامه مطلب ...


امروزه در میان نرم افزارهای اینترنتی می توان تعداد زیادی از برنامه های مرورگر وب را یافت.به کمک این نرم افزارها می توان از وب سایت ها در اینترنت بازدید کرده ، فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید. در واقع استفاده از اینترنت بدون مرورگر های تقریبا امری محال است. مرورگر های متفاوتی را می توان در اینترنت یافت. از میان آن ها تعداد محدودی هستند که در میان کاربران محبوب هستند. Internet Explorer که مرورگر پیش فرض سیستم عامل ویندوز می باشد ، Mozilla FireFox که بزرگترین رقیب برای Internet Explorer محسوب می شود و تقریبا در این بازی برد را بدست آورده است . و مرورگر دیگری به نام Opera که دارای طرفداران زیادی در سطح وب است و از لحاظ امکانات از هر دو آن دو از دید بسیاری پیش است می باشد.

سر انجام پس از گذشت چند سال از سری نسخه های 10 مرورگر Opera نسخه نهایی 11.0 آن نیز با امکانات بی نظیری منتشر شد.

در این مطلب ما به معرفی نسخه جدید مرورگر Opera می پردازیم.

برخی ویژگی برتر Opera 11.0 Final :

- ویژگی جدید و منحصر به فرد  Opera Turbo برای افزایش سرعت اینترنت و عالی برای خطوط کم سرعت و استفاده از حداکثر بپهنای باند اینترنت !

- ظاهر بسیار زیبا همراه با Tab های گرافیکی که وب سایت ها را به صورت Thumbnail پیش نمایش می دهد

- ابزارهای متعدد درونی و Built-in .

- 100 درصد رایگان بودن با وجود ابزارهای متعدد درونی !

- ابزارهای دانلود منجر، دانلود تورنت، مدیریت پسورد، حفظ کردن حالات موس و دهها ویژگی دیگر ...

 

 این نرم افزار در نسخه جدید خود ویژگی هایی را به برنامه اضافه نموده که مهمترین آن ها را در زیر بررسی می کنیم:

- در این نسخه قسمتی برای جلوگیری از سواستفاده های اینترنتی و دزدی اطلاعات قرار داده شده و کاربر با استفاده از این مرورگر دیگر نگران چنین مشکلاتی نخواهد بود.

- اضافه شدن امکان دانلود فایل های  Torrent در قسمت BitTorrent .

 توضیح: ( Torrent ها فایل هایی هستند که شما با دانلود آنها و استفاده از برنامه های مخصوص Torrent می توانید یک فیلم سینمایی را از چندین نقطه در اینترنت دانلود کنید. تقریبا حالتی مانند شبکه های p2p می باشد )

- اضافه کردن موضوعاتی که بیشتر عملیات جستجوی شما بر روی آن ها متمرکز می باشد در منوی جستجو .

- تکمیل قسمت ویرایش نوشته ها

م

ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 19:4 ::  نويسنده : pooyan

7 دی 1387 ساعت 00:26

یکی از قدیمیترین بازی های کنسول میکرو Mario یا قارچ خور بود که خیلی از ما آدم ها را در دروان کودکی سرگرم میکرد. حالا امروز سایت دانلود رایگان ورژن 4 این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی کامپیوتر رایگان ماریو 4 لذت ببرید.

Mario For Ever : Mario 4 - بازی ماریو 4 : ماریو برای همیشه

دانلوددانلود در ادامه مطلب 

م

ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : pooyan

(خرگوش زبل) یک بازی بسیار زیبا و جذاب کارتونی برای کامپیوتر میباشد. شما در این بازی میبایست با کشتن و پشت سر گذاشتن دشمنان مراحل را طی کنید و با سلاحهای جدید و پرقدرت به جنگ آنها بروید. پیشنهاد میکنیم حتماً دانلود کنید.

www.Clickkon.com

م

ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 18:58 ::  نويسنده : pooyan

 

Planet 51 DVDRip (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

planet51 cover دانلود انيميشن Planet 51 2009

 

نام انیمیشن: Planet 51 – سیاره ۵۱

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی ، کمدی ، خانوادگی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

حجم: ۳۵۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: فیلم با نگاهی طنز آلود، داستان قدیمی حمله موجودات فضایی را به تصویر می کشد : ساکنان سبز رنگ و مهربان سیاره ی ۵۱ ، همیشه در وحشت از حمله ساکنان سیاره های دیگر به سرزمینشان بسر می برند. وقتی که کاپیتان چارلز بیکر CAPTAIN CHARLES “CHUCK” BAKER سفینه اش را در سیاره ۵۱ فرود می آورد، تصور نمی کند که به سیاره ای آباد و با ساکنانی سبز رنگ وارد شده است و وقتی که کاپیتان و اهالی سیاره یکدیگر را می بینند، توهم و ترس متقابل از موجودات ناشناخته اوج می گیرد و ماجراها آغاز می شوند…در این میان LEM ، جوانی که به اکتشاف در سیارات دیگر علاقمند است، به کاپیتان بیکر کمک می کند تا بتواند سیاره ۵۱ را ترک کند و … تریلر این فیلم بسیار دیدنی است و طنز خارق العاده ای که در لحظه فرود سفینه و نخستین گامهای شکوهمندانه ی کاپیتان بیکر بر خاک Planet 51 دیده می شود، نوید فیلمی دیدنی و مفرح را می دهد …

م

ادامه مطلب ...



ترانه ي حريص از اين آلبوم با كيفيت پايين جهت دانلود برو روي وبسايت قرار گرفت   
.جهت حمايت از صاحب اثر و شركت ناشر آلبوم را به صورت ارجينال از فروشگاه هاي عرضه محصولات فرهنگي خريداري نماييد

 


م

ادامه مطلب ...


یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 20:2 ::  نويسنده : pooyan

 

 پخش برای اولین بار در سایتهای ایرانی با حجم 270 مگابایت در ایران در سی تک

به همراه لینک مستقیم از سرور سایت

 

لیلا و لیلی صمد و سامی

 


دانلود فیلم لیلا و لیلی صمد و سامی با لینک مستقیم

 


خلاصه داستان :

 

كدخدا (رضا شفيع)، و مش باقر (حسين اميرفضلي) درصددند ليلا (شهناز تهراني) و عين الله (حسن رضياني) را به عقد هم درآورند. صمد (پرويز صياد) و ليلا به شهر مي گريزند. در شهر دو جوان: لي لي (شهناز تهراني) و سامي (پرويز صياد)، كه به صمد و ليلا شباهت دارند، با اصرار پدر لي لي (محمد گودرزي) و مادر سامي (پروين دولت شاهي) تسليم مي شوند تا تن به ازدواج بدهند. صمد و سامي و ليلا و لي لي همديگر را مي يابند و با عوض كردن لباس هاي خود به مسيرشان ادامه مي دهند. سامي و لي لي در روستا به دام سركار استوار (عبدالعلي همايون) مي افتند و در شهر صمد و ليلا توسط مأموران كلانتري بازداشت مي شوند. پدر لي لي كه در انتخابات انجمن شهر خود را نامزد كرده است براي حفظ آبرو مقدمات ازدواج صمد و ليلا را فراهم مي كند و اين در حالي است كه در روستا لي لي پاي سفره ي عقد عين الله نشسته است. سامي موضوع جابجائي را به سركار استوار فاش مي كند و با پادرمياني سركار استوار سامي و لي لي به شهر مي روند و با پوشيدن لباس عروسي به جاي صمد و ليلا مي نشينند.

 

م

ادامه مطلب ...


یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 18:58 ::  نويسنده : pooyan

پخش برای اولین بار در سایتهای ایرانی با کیفیت R5 به صورت کم حجم  با حجم 300 مگابایت در ایران در سی تک.  

به همراه لینک مستقیم از سرور سایت.

 

The Mechanic

 

 

 

 

دانلود فیلم The Mechanic 2010 با لینک مستقیم و کم حجم

 

 

ژانر :  اکشن - درام - هیجان انگیز

 

 

محصول: آمریکا

 

 

خلاصه داستان:

 

 

 

 

 IMDB LINK

 

 

 

مشاهده تریلر فیلم

 

 

 

م

ادامه مطلب ...


یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 17:47 ::  نويسنده : pooyan

ود فیلم Vanishing on 7th Street با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

 


دانلود فیلم Vanishing on 7th Street

 

 

ژانر: ترسناک, رازآلود, هیجان انگیز

کیفیت: PPVRip – نزدیک به متوسط

فرمت: mkv

حجم: ۳۵۰ MB

امتیاز: ۶٫۴/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Brad Anderson

بازیگران: Hayden Christensen, Thandie Newton, John Leguizamo, Jordan Trovillion, Taylor Groothuis …

خلاصه داستان: When a massive power outage plunges the city of Detroit into total darkness, a disparate group of individuals find themselves alone…

م

ادامه مطلب ...


یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 17:40 ::  نويسنده : pooyan
                  موضوع : Single Track

آهنگ جدید فوق‌العادهٔ حرفه‌ای و پر معنی‌ از حسین تهی به نامه "تهی واقعی‌" (The Real Tohi) با تنظیم استثنایی A.B.Z  ، آمادهٔ پخش شد ، که حسین در این آهنگ از مسأیل امروزی رپ فارسی اشاره می‌کنه ، و همینطور در شعرش کاملا توضیح میده که دقیقا معنی "تهی" چیه ، همینطور به اصالت ایرانی‌ & ۰۲۱ ( کد شهر تهران ) در آهنگ اشاره می‌کنه و به قول معروف گرایش و علاقهٔ شخصیش به این نو سبک آهنگه، و به همین دلیل اسم این آهنگرو تهی واقعی‌ انتخاب کرده، و خبر خوب بعدی اینکه به زودی ویدئو کلیپه این آهنگ زیبا همراه با یک سوپرایز داخل ویدئو آماده می‌شه ، همینطور میتونید شعر این آهنگ رو به همراه کاور که طراح زیباش آقای رضا تیموری بودرو دانلود کنید. با میکس و مستر 3F Music ( پخش اختصاصی رپفا )

برای بحث و تبادل نظر پیرامون این آهنگ در تالار گفتمان کلیک کنید .

                                         دانلود در ادامه مطلب

م

ادامه مطلب ...


تغییرات امنیتی در موبایل با برنامه smart settings s60 v3 nokia دانلود نرم افزار هوشمند تغییر حالت چهره - MAgic Frame زنگ هایی گلچین برای موبایل سری My Music 1 "." بازی تیراندازی Guns Fever - جاوا دانلود عکس مسی بررسی گوشی سامسونگ M8800 Pixon نرم افزار یاهو مسنجر برای موبایل - سری ۶۰ ورژن ۳ sYMan v1.3.0 Nokia S60v3 پک ویژه از تم های سونی اریکسون UIQ3 رمز گذاری برروی پوشه ها با Melon Safe Deposit Box v1.3.41 اس ام اس های خنده دار ویژه خرداد 90 بازی سوسکها Garden Battle Hall با فرمت جاوا بازی بسیارزیبای 3D Terror Attack - Hunt Genuine 2011 با فرمت جاوا امنیت فوق العاده گوشی با F-Secure Anti-Theft v7.00 والپیپرهای جدید Music My Life با سایز 240x320 کتاب روانشناسی زن و مرد بازی نینجا لینیجو Cherez liniju ognja با فرمت جاوا دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین مرجع دانلود و آدرس download3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان