بزرگ ترین مرجع دانلود
download
 
 
پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:, :: 16:13 ::  نويسنده : pooyan

درباره فیلم:
دومین نسخه از فیلم ترسناک و دلهره آور کینه یا Grudge که پس از استقبال چشمگیر از نسخه اول، نسخه دوم این فیلم هولناک در سال 2006 به اکران سینماهای دنیا رفت . داستان فیلم در مورد زنی در توکیو است که مورد نفرین نیرویی فوق بشری قرار گرفته است و قربانی های انسانی را یکی پس از دیگری در سر راه او قرار می دهد. سارا میشله در فیلم نخست این مجموعه نقش یک مددکار امریکایی به اسم کارن دیویس را بازی می کرد که مجبور می شد با  یک نیروی شیطانی مرگبار دست و پنجه نرم کند .
در کینه 2 کارن در این اندیشه است که با خراب کردن آن خانه شیطانی موفق در دفع خطر آن مادر و فرزند ترسناک می شوند ….
لازم به ذکر است که دیدن این فیلم برای افرادی زیر 18 سال و کسانی که بیماری های قلبی دارند به دلیل دارا بودن صحنه های خوشنت و دلهره بسیار شدید توصیه نمی شود !

                                        برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : pooyan

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-16/web_acapella.jpg

 

نرم افزار Web Acappella کاملاً سازگار با سیستم عامل های ویندوز و مک می باشد و به کاربران توانایی ساخت، ویرایش و انتشار وب سایت های حرفه ای بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کد نویسی به زبان HTML را می دهد. شما می توانید صفحات وب را به همان میزان آسانی ساخت یک فایل word به وجود آورید.

این نرم افزار به شما امکان مشاهده ی وب سایت ساخته شده قبل از انتشار آن بر روی اینترنت را می دهد. کاربران حرفه ای در کوتاهترین زمان و به آسانی می توانند وب سایت های خود را ساخته، به روز رسانی و منتشر کنند. در این نرم افزار ابزارهای مورد نیاز برای ساخت وب سایت های حرفه ای وجود دارد و به آسانی می توانید ابزارهای مفیدی مانند آلبوم های عکس، دکمه ها، منوهای جذاب، فایل های صوتی و تصویری و ... را به وب سایت خود بیافزایید. تنها با یک کلیک می توانید وب سایت خود را بر روی دنیای آنلاین منتشر کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Web Acappella PROFESSIONAL 3.0.231:

- ساخت و طراحی وب سایت بدون نیاز به مهارت کد نویسی به زبان HTML
- ساخت آلبوم های عکس شخصی و اسلاید شو بر روی وب سایت
- ساخت منوهای دینامیک بدون نیاز به برنامه نویسی
- ساخت وب سایت های چند زبانه
- ساخت وب سایت به آسانی و با یک کلیک
- انتشار وب سایت های ساخته شده به آسانی وبه سرعت
- سازگاری با مک و ویندوز
- و ...

 

 
م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 12:38 ::  نويسنده : pooyan
دسته: طراحی   تعداد بازدید: 5888
 

منبع: www.p30download.com

 

کارت های تبریک سالیان متمادی مورد استفاده افراد مختلف بوده و با این که امروزه بیشتر افراد از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند اما استفاده از این کارت ها نه تنها فراموش نشده بلکه به صورت الکترونیکی و کامپیوتری گسترش یافته و مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار های گرافیکی پیشرفته مانند فتوشاپ برای کسانی که اطلاعات و تجربه ی استفاده از آن را ندارند بسیار سخت و دشوار است زیرا این نرم افزارها به صورت حرفه ای ساخته می شوند و غالباً دارای محیط های پیچیده ای هستند که نمی توان از آن ها فقط برای انجام یک کار ساده ی گرافیکی استفاده کرد. به همین منظور در کنار نرم افزار های حرفه ای نرم افزارهای ساده ای هم ساخته شده تا افراد مبتدی که طریقه ی کار با نرم افزارهای فتوشاپی را نمی دانند با استفاده از چنین نرم افزارهای کم حجم و ساده کارهای معمولی گرافیکی خود را بر روی تصاویر انجام دهند.
Greeting Card Builder نام نرم افزاری قدرتمند و با امکانات بالا برای طراحی کارت های تبریک زیبا می باشد. شما می توانید با کمک این نرم افزار به آسانی عکس های معمولی خود را تبدیل به یک کارت پستال شیک و بسیار قشنگ کنید و از آن برای هدیه دادن به دوستان خود در مناسبت های مختلف مانند تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و ... استفاده کنید. کاربران به وسیله این نرم افزار قادرند تا کارت های تبریک را با سلیقه شخصی خود و موضوعات دلخواه طراحی نمایند. قابلیت استفاده از عکس ها و قرار دادن متن با فونت های زیبا بر روی کارت تبریک از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد. همچنین کاربران قادرند تا از قالب های آماده موجود در نرم افزار برای انجام عملیات طراحی و ویرایش آن ها استفاده نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت Pearl Mountain می باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Greeting Card Builder 2.4.0:
- قابلیت استفاده آسان
- دارای آلبوم های آماده از تصاویر برای ساخت کارت ها
- قابلیت ویرایش کارت های تبریک
- توانایی به اشتراک گذاری کارت ها
- و ...

 

م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : pooyan

بازی تست تمرکز برای این که ببینید تمرکز شما خوب است یا نه به ادامه مطلب بروید و شانس خود را امتحان کنید.

این بازی جالب و دیدنی است که اگر یک بار آن بازی را بکنید حال می کنید و دوست دارید همیشه این بازی را انجام دهید.

بهتون پیشنهاد می کنم این بازی را بکنید. این بازی آنلاین است و نیازی به دانلود و چیز دیگزی ندارد.اگر به ادامه مطلب

مراجعه کردید به تست تمرکز وارد شوید.در ضمن اگر خوشتان آمد حتما نظر بدهید و بگویید تا بازی و تست های تمرکز

آنلاین برای شما بگذاریم.

تست تمرکز در ادامه مطلب است.

م

ادامه مطلب ...


شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:19 ::  نويسنده :
  • بازب فکری.بازی اکشن
  • 9797 بازدید
  • یکشنبه، 3 بهمن ماه 1389

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-2/King.Arthur.Expn.2.jpg

 

King Arthur The Roleplaying Wargame سری جدید بازی بسیار زیبا و جذاب شاه آرتور عرضه شد.

این بازی که در واقع یک نسخه کامل کننده بازی قبلی میباشد داستان فتح و روایت جدیدی از بازی شاه آرتور میباشد.

 این بازی را می توان ترکیبی عالی و استثنایی از دو ژانر بازی های پرطرفدار استراتژیک و ژانر نقش آفرینی محسوب نمود که داستان آن در قرون وسطی و سده های اسطوره های فرمانروایی شاه آرتور بر بریتانیای کبیر به وقوع می پیوندد و شخص بازی کننده در این بازی نقش پادشاه قدرتمند افسانه ای انگلستان به نام "شاه آرتور" را ایفا می نماید.

در این بازی شما Camelot معروف را می سازید و " شوالیه های میزگرد" را جمع آوری می نمایید، تمامی کشور را متحد می نمایید و در نهایت با قدرتهایی که تلاشهای قبلی آنها را تهدید می نمایند به مقابله می پردازید.

 در این میان دشمنان زیادی تلاش خواهند نمود تا شما را از رسیدن به هدف خود بازدارند، که بایستی با درایت و هوشمندی کامل نیروهای خود را فرماندهی نمایید تا آنها را از میان بردارند.

اکنون سرنوشت و آینده بریتانیا در دستان شما است!

م

ادامه مطلب ...


یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:دانلود کارتون موش سر اشپز, :: 13:57 ::  نويسنده : pooyan

 

حتما در مورد کارتون موش سر آشپز یا همان راتاتوی چیزهایی شنیده و یا به احتمال زیاد این انیمیشن زیبا را دیده اید. این انیمیشن محصول سال 2007 کمپانی والت دیزنی با همکاری کمپانی پیکسار هست که در آن سال جزو 10 فیلم پرفروش جهان شد. شخصیت اصلی داستان موشی است به نام ریمی که علاقه غیرقابل وصفی به آشپزی دارد. وی برای رسیدن به آرزوی همیشگی خود یعنی سرآشپز شدن در یک رستوران لوکس فرانسه عازم پاریس می شود و اتفاقات بسیار خنده آور و گاهی اقات پندآموزی به همراه می آورد. توضیح اضافی نمی دهم و توصیه می کنم بقیه داستان را خودتان تماشا کنید. یکی از برجستگی های این کارتون زیبا انیمیشن فوق العاده فیلم است. تا جایی که اگر چشمان شما به غذاهای موجود در صحنه های مختلف بیفتد مطمئنا احساس گرسنگی خواهید کرد!
اطلاعات فیلم:
ـ سال تولید 2007 کمپانی والت دیزنی با همکاری کمپانی پیکسار امریکا
ـ مدت زمان فیلم: 106 دقیقه
ـ فرمت: avi
ـ حجم: 702MB


wallpaper_pixar_ratatouille.jpg
 



اگر به دنبال کارتون قشنگ می گردید من به شما کارتون موش سر اشپز را معرفی می کنم.این کارتون

بسیار جالب است و با دیدن این کارتون شما سرگرم می شوید. این کارتون برای تمام اعضای ی خانواده و

تمام سنین است.

                             دانلود در ادامه مطلب

 

م

ادامه مطلب ...


این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است.

م

ادامه مطلب ...


شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 19:57 ::  نويسنده : pooyan

بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.
هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید.

 

 

 mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

دانلود در ادامه مطلب

م

ادامه مطلب ...


شنبه 23 بهمن 1389برچسب:دانلود بازی ماریو, :: 19:45 ::  نويسنده : pooyan

کمتر کسی پیدا می شود تا به حال اسم ماریو رو نشنیده باشد.این شخصیت جذاب از اولین سخت افزارهای بازی تا به حال در عرصه ی بازی ها حضور داشته است و به نوعی هم سر بوده است.این بازی یکی از برترین بازی هایی می باشد که از سری بازی های ماریو عرضه گشته است.حتما این بازی را دریافت کنید چون در یکی از برترین سایت های بازی رتبه ی دوم را کسب کرده است و بسیار محیط جذابی دارد. این بازی در سبک بازی کراش ۴ بوده  و به نوعی رالی بسیار جذابی در آن برقرار می باشد.این بازی از جمله بازی های کمپانی نینتندو می باشد که در کنار امولاتور نینتندو قرار گرفته است و می توانید بوسیله ی این امولاتور این بازی را اجرا کنید.

 

mario بازی جدید و مهیج ماریو ماشین سوار   Mario Kart 64

 

م

ادامه مطلب ...


شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : pooyan
 

Boilsoft_Video_Joiner_v6.29.137_[www.MihanDownload.com].jpgدر برخی مواقع شما می خواهید دو کلیپ کوچک را به یکدیگر بچسبانید و آنها را تبدیل به یک کلیپ کنید. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم قادر به انجام چنین کاری است. نرم افزار Boilsoft Video Joiner یک ابزار بسیار خوب برای چسباندن دو یا چند فایل ویدیویی به یکدیگر می باشد. این نرم افزار محصول شرکت Boilsoft بوده و شما با کمک آن به آسانی می توانید فایل های تصویری کوچک تان را به یکدیگر وصل کنید تا یک فیلم با مدت زمان بالا بسازید. این برنامه از فرمت های AVI, DivX, MPEG-4, MPEG-1, MPEG-2, VOB, RM, RMVB, ASF, WMV, WMA, 3GP, MP4, MKV, FLV, MTS و ... پشتیبانی می کند که پس از اتصال فایل ها به یکدیگر می توانید فایل ویدیویی ساخته شده را در فرمت های ذکر شده ذخیره کنید.همچنین پشتیبانی از چند فرمت صوتی و قابلیت اتصال آنها به یکدیگر از قابلیت های بسیار خوب این نرم افزار به شمار میرد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

                                                                                                      دانلود در ادامه مطلب

م

ادامه مطلب ...


شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 19:25 ::  نويسنده : pooyan
http://mihandownload.com/ali/photoshop-top-secret.jpg

دي وي دي شماره 2 اين اموزش تصويري راز هاي فتوشاپ اضافه شد!

  هر چند روز 1 دي وي دي به اين مجموعه اضافه خواهد شد !

 

 

امروز در سایت میهن دانلود قصد داریم آموزشی را برای دانلود مستقیم قرار دهیم که تا به حال هیچ یک از سایتهای ایرانی دست به چنین کاری نکرده اند این آموزش فوق العاده راز و رمز های نرم افزار معروف فتوشاپ میباشد که توسط تیم قدرتمند میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است که هر هفته شما میتوانید یک دی وی دی از این مجموعه را از سایت بزرگ میهن دانلود ، دانلود کنید و لذت ببیرد و امروز نوبت دی وی دی شماره یک این مجموعه میباشد.
Photoshop Top Secrets نام پکیج کامل و عظیم آموزشی محبوب ترین و برترین نرم افزار گرافیکی دنیا، Adobe Photoshop است که توسط دو تن از نام های برتر گرافیک و فتوشاپ کارهای مشهور دنیا Mark Monciardini و Melanie Stimmell در قالب 5 دی وی دی کامل با بیش از 20 گیگابایت و بالغ بر 30 ساعت فیلم آموزشی تهیه و تدوین و آماده استفاده علاقمندان گردیده است .
این پکیج عظیم و بی نظیر آموزشی فتوشاپ به صورت مرحله به مرحله به تمامی کاربران چه کاربران در سطح مقدماتی و تازه کار و چه کاربران فتوشاپ کار و آشنا به کارهای گرافیکی و حتی گرافیست های حرفه ای را به عمق نرم افزار بی نظیر و هزار توی Adobe Photoshop برده و ایشان را با تمامی رازهای آشکار و نهان آن اشنا می کند !


برای دانلود اموزش تصويريراز هاي فتوشاپ و همچنين توضيخات دي وي دي ها و دیدن عکسهای این فیلم به ادامه مطلب بروید...

 

براي خريد 5 دي وي دي كامل اموزش راز هاي فتوشاپ Photoshop Top Secret در 5 دي وي دي اريجينال با پك و جعبه اصلي و قاب شكليل و زيبا با قيمت 6800 تومان روي دكمه خريد پستي زير كليك كنيد و در هركجاي ايران كه هستيد ادرس خود را وارد كنيد و اين مجموعه را دريافت كرده درب منزل سپس مبلغ را بپردازيد.

دانلود قسمت 1 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 2 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 3 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 4 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 5 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 6 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 7 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 8 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 9 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 10 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 11 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 12 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 13 با حجم  17 مگابایت


                                                             نظر یادتون نره

م


گوشی های سونی اریکسون آندروید معرفی شده در بازار ایران کدام می باشند؟

X10, X10 mini, X10 pro, X8

 

2. کدامیک گوشی مینی یک دستی آندروید نامیده می شود؟

X10 mini

 

3. کدامیک دارای دوربین 8/1 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره می باشد؟

4. کدامیک از گوشی های آندروید سونی اریکسون دارای صفحه نمایش 4 اینچی می باشد؟

5. کدامیک از گوشی های آندروید سونی اریکسون دارای قابلیت فیلمبرداری HD می باشد؟

6. کدامیک دارای قابلیت Timescape و Mediaescape می باشد؟

X10

 

7. قابلیت Timescape چه قابلیتی می باشد؟

تمام ارتباطات با یک نفر در صفحه

 

8. کدامیک از قابلیت های دوربین عکاسی گوشی X10 mini سونی اریکسون می باشد؟

فوکس خودکار

 

9. کدامیک از قابلیت های دوربین عکاسی گوشیX10 می باشد؟

تشخیص لبخند

16برابر زوم دیجیتال

فوکس خودکار

تشخیص چهره

 

10. سایز صفحه نمایش گوشی Xperia X10 چنذ اینچ می باشد؟

4 اینچ

 

11. کدامیک دارای کیبورد qwerty و صفحه نمایش لمسی 2/6 اینچی می باشد؟

X10 mini pro

 

12. قابلیت Mediaescape چیست؟

تمام چندرسانه ای ها در صفحه

 

13. کدامیک از گوشی های آندروید سونی اریکسون دارای قابلیت Timescape می باشند ؟

X10, X10 mini, X10 mini pro

 

14. ورژن جدید آندروید با قابلیت ارتقا برای گوشی های X10 سونی اریکسون چه می باشد؟

Android 2.1

 

15. کدامیک از گوشی های آندروید سونی اریکسون جایزۀ EISA برده است؟

X10 mini

 

16. دوربین گوشی آندروید x10 mini سونی اریکسون چند مگاپیکسل می باشد؟

17. دوربین گوشی آندرویدX10 mini pro سونی اریکسون چند مگاپیکسل می باشد؟

5 مگاپیکسل

 

18. کدامیک از گوشی های آندروید سونی اریکسون دارای دوربین 5 مگاپیکسلی می باشند؟

X10minipro ,X10 mini

  

۱۹. تغییر جهت اتوماتیک صفحه نمایش چه نام دارد؟

 

 

۲۰. قابلیت Geotaging چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

 

۲۶. گوشی X8 سونی اریکسون چه نوع کیبوردی دارد؟

 

۲۷. کیفیت فیلمبرداری گوشی Xperia X10 سونی اریکسون چیست؟

 

م



يك فيلسوف .... مى گويد:

‌وقتي من به دنيا اومدم پدرم ۳۰ سالش بود يعني

سنش ۳۰ برابر من بود

وقتي من ۲ ساله شدم پدرم ۳۲ ساله شديعني ۱۶

برابر من

وقتي من ۳ ساله شدم پدرم ۳۳ ساله شد يعني۱۱

برابر من

وقتي من ۵ ساله شدم پدرم ۳۵ ساله شد يعني ۷

برابر من

وقتي من ۱۰ ساله شدم پدرم ۴۰ ساله شد يعني ۴

برابر من

وقتي من ۱۵ ساله شدم پدرم ۴۵ ساله شد يعني ۳

برابر من

وقتي من ۳۰ ساله شدم پدرم ۶۰ ساله شد يعني ۲

برابر من

مي ترسم اگه ادامه بدم از پدرم بزرگتر بشم!!!

م


موضوع: مطالب عمومی

تاریخ ارسال: 15/11/1389 - 12:56:5

 

criss_angel.jpg (408×326)

کریس آنجل شعبده‌باز قابلی است. اصلا شکی در این نیست. همین که جایی مانند انجمن شعبده‌بازان جهانی استاد شعبده‌های روز آمریکایی را به‌عنوان مرد سالشان انتخاب کرده و اسمش را جزو شش شعبده‌باز تاثیرگذار ۲۵ سال گذشته‌می‌آورد یعنی اینکه مرد جوان خیلی بیشتر از باور همه کارش را بلد است و می‌داند که چطور ذهن و حواس بیننده را با خودش همراه کند.

همشهری جوان در شماره ۲۹۴ نوشت: همه مهارت تردست جوان همین است: اینکه جوری نمایش‌اش را اجرا کند که بیننده ذره‌ای به دیده‌هایش شک نکند و خیال برش دارد که هر چه هست و نیست یک ماجرای واقعی است و آن کسی هم که دارد روبه‌رویش ژانگولر می‌زند نه یک تردست ماهر بلکه آخر همه کمالات و معنویات روحی و این‌جور چیزهاست. خواب خوش بیننده‌های مبهوت کریس آنجل زمانی از بین می‌رود که بفهمند همه کارهای او فقط یک شعبده است. تر دستی مردی که مهارتش خیره‌کننده است و باورنکردنی!

اگر میخواهید راز بلند شدن از روی زمین ، راه رفتن روی آب ، رد شدن نخ از گردن و رد شدن غلتک از روی بدن را متوجه شوید به ادامه مطلب بروید.

م


http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-14/Neibours-from-hell2.jpg

 

(بخش ویزه وطن دانلود)

کرک های کامل این بازی در روزهای آتی اضافه خواهد شد.

 

بازي همسايه جهنمي بازي جديد و ناشناخته اي نيست و اكثر افرادي كه به بازيهاي كامپيوتري علاقمند هستند با نام اين بازي آشنا هستند .اين بازي بر خلاف تصور و ظاهر آن متعلق به گروه سني خاصي نبوده و نيست و تمامي افراد در سنين مختلف ميتوانند از اين بازي شاد . خنده دار و بسيار مفرح استفاده كنند . داستان بازي در اين خلاصه ميشود كه شما در بازي در نقش همسايه مردم آزار ظاهر ميشويد و بايد هر چه در توان داريد به كار گيريد تا همسايه بدبختتان را اذيت كنيد و عصبانيش كنيد .

شما در طول بازي بايد از چشم همسايه عصباني مخفي باشيد و دور بمانيد و هرگز در حوزه ديد همسايه ظاهر نشويد در اين صورت كتك مفصلي نوش جان خواهيد كرد و مجبور خواهيد شد از ابتداي مرحله بازي كنيد . در اين بازي شما بايد تا ميتونيد خرابكاري كنيد مثلا از جوهر پرينتر در نوشيدني همسايه بريزيد و يا روي تصوير همسر همسايه خط هاي سياه وحشتناك رسم كنيد و يا كاري كنيد كه همسايه توسط همسرش كتك بخورد و خيل از كارهاي ديگر كه درون بازي بصورت معما هستند و شما بايد خودتان كشف كنيد كه بايد با چه روشي همسايه بدبخت را عصباني كنيد .

بعد از انجام هر گونه عمليات مرد آزاري بايد سريعا موقعيت را ترك كرده و مخفي شويد حال در زير ميز يا تخت خواب يا درون كمد و يا در اتاقهاي ديگر به جز محل خرابكاري ! پس از گرفتار شدن همسايه در دام شما شروع به دادو فرياد ميكند و خط كش مدرج كنار محيط بازي كمي پر ميشود اين خط كش نمايشگر ميزان عصبانيت همسايه است و اگر بتوانيد بطور مداوم همسايه را اذيت كنيد اين خط كش پر ميشود و شما مدال ميگيريد .همسايه در طبقات مختلف ساختمان و همچنين در اتاقهاي مختلف حركت ميكند و اگر شما را پيدا كند با كتك مفصلي از شما پذيرايي ميكند . حتي در شروع بازي هم اگر همسايه شما را ببيند كتكتان ميزند شايد بخاطر خاطره بدي باشد كه طراحان اين بازي از كاراكتر تحت كنترل شما به مغز همسايه بدبخت القا كرده اند

اين مجموعه شامل نسخه هاي اول تا پنجم از اين بازي محبوب و پرطفدار است .

در نسخه اول و دوم چهره همسايه عصباني و همچنين كاراكتر تحت كنترل شما عين هم طراحي شده اند ولي در نسخه هاي بعدي در هر نسخه هم چهره همسايه و هم خانم همسايه و همچنين چهره كاراكتر تحت امر شما تغييرات بسيار يافته است . در نسخه هاي ديگر بازي در برخي از مراحل همسايه كارمند يك اداره هست و شما بايد درون اداره هر كاري عليه همسايه انجام دهيد .تهيه اين بازي بسيار سرگرم كننده را به تمام علاقمندان و همچنين تمام افرادي كه تا بحال بازي نكرده اند توصيه ميكنيم .

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-14/Neibours-from-hell-.jpg

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-14/Neibours-from-hell11.jpg

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-14/Neibours-from-hell.jpg

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-14/Neibours-from-hell-4.jpg

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-14/Neibours-from-hell-1-2-3-4-5-.jpg

 

  

                                  دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

م

ادامه مطلب ...


http://www.img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/10.4.89/zzz/plants-vs-zombies-20090402114225619_640w.jpg

همیشه انتخاب بهترین بازی سال از نگاه منتقدان یک بازی پرفروش و با هزینه گزاف برای ساختن آن نیست.بازی هایی در دنیا وجود دارند که با اینکه هزینه زیادی برای ساخت آن ها صرف نمی شود اما فاکتور ها و پتانسیل هایی  را دارا هستند که از خیلی از بازی های تاپ و گران قیمت ارزش بیشتری داشته و می توانند از لحاظ فنی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.در این بازی خلاقانه و متفاوت لشکری از زامبی ها در مقابل گیاهان قرار می گیرند شما در نقش گیاهان نباید اجازه دهید که لشکر زامبی ها به خانه نزدیک شوند و در آن نفوذ کنند ،با پیشرفت در بازی به تعداد گیاهان و زامبی ها اضافه می شود و بازی لحظه به لحظه مهیج تر و نفس گیر تر دنبال می شود.اگر دقت و سرعت عمل مناسب داشته باشید می توانید بر دشمنان خود پیروز شده و لذت دوچندانی را تجربه کنید..

 

     
م

ادامه مطلب ...


  • 46890 بازدید
  • پنجشنبه، 10 تیر ماه 1389
  • 12 نظر
  •  

http://img.vatandownload.com/img/tomes.jpg

سری جدید از مجموعه کارتونی  تام و جری - 2010
http://www.loxblog.com/admin.php
دانلود با لینک مستقیم و بدون محدودیت زمانی

این پست شامل  جدید ترین  مجموعه کارتونی تام و جری میباشد  که جدیدا در سایت های خارجی پخش شده است . از جایی که این کارتون یکی از پر طرفدار ترین کارتون ها و تقریبا جزء خاطره انگیر ترین مجموعه های کارتونی میباشد دانلود آن خالی از لطف نیست . امیدواریم مورد پسند واقع شود .

 

 

م

ادامه مطلب ...


موضوع: مطالب عمومی

تاریخ ارسال: 29/6/1389 - 23:29:32

 

Greeting_Card_Builder_v2.3.0.0_Portable_www.mihandownload.com.jpg

کارت های تبریک یکی از متداول ترین راه هایی هستند که مردم از دیرباز برای عرض تبریک درباره موضوعی خاص به عزیزانشان هدیه می کرده اند. در دنیای امروز نیز کارت های تبریک همچنان از رونق بالایی برخوردارند. علاقه مردم به این کارت ها باعث شده است تا دامنه آنها به دنیای مجازی نیز کشیده شود و سایت های مختلفی در این زمینه راه اندازی شود تا از طریق آنها بتوانید کارت تبریک الکترونیکی خود را انتخاب کنید. اما درصورتی که از که می خواهید از ذوق و سلیقه خود بهره ببرید نرم افزار Greeting Card Builder تمام آن چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی و بدون نیاز به دانش قبلی اقدام به طراحی کارت نمایید و ذوق و سلیقه خود را تمام و کمال در آن بکار ببرید تا گیرنده کارت نیز از دیدن آن لذت ببرد. در این نرم افزار می توانید از رنگ ها ، طرح ها ، عکس ها و فونت های مختلف در طراحی کارت استفاده کنید و با توجه به نیاز خود کارت تبریک مناسبی طراحی کنید. در حین طراحی نیز می توانید تغییرات ایجاد شده در کارت خود را در لحظه مشاهده نمایید از فریم ها و طرح های آماده نرم افزار استفاده کنید و در نهایت آن را برای دوستانتان ایمیل کنید و یا آن را چاپ نمایید و در صورت نیاز آن را ذخیره کنید و از امکان آلبوم کارت های نرم افزار استفاده نمایید. آخرین نسخه این نرم افزار را به صورت پرتابل (قابل حمل) هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود بصورت رایگان دریافت نمایید.
برای توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار Greeting Card Builder v2.3.0.0 Portable:
- کاربرد بسیار آسان.
- بدون نیاز به تجربه و دانش قبلی.
- امکان مشاهده تغییرات کارت در لحظه.
- امکان ویرایش انواع کارت های تبریک.
- دارای طرح های کارت تبریک از پیش طراحی شده.
- امکان استفاده از فریم ها ، فونت ها و عکس های مختلف در طراحی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
م


جمعه 22 بهمن 1389برچسب:تست هوش, :: 16:28 ::  نويسنده : pooyan

اگر بتوانید ظرف ۳ ثانیه صورت مردی را در میان دانه های قهوه در عکس زیر پیدا کنید، نیم کره راست مغز شما، بهتر از افراد دیگر پرورش یافته است.صورت 1 دانه است. اگر بین ۳ ثانیه تا یک دقیقه طول بکشد، نیم کره راست مغز شما به صورت عادی پرورش یافته است. اگه بین یک دقیقه تا سه دقیقه طول بکشد، یعنی سمت راست مغز شما کند عمل میکند و باید پروتئین بیشتری مصرف کنید. اگر هم بعد از سه دقیقه هنوز نتوانستید آنرا پیدا کنید،پیشنهاد میشود بیشتر به دنبال انجام اینگونه تست ها باشید تا آن بخش از مغزتان قوی تر بشود.

Salijoon.jpg

اگر نتوانسیتد صورت را پیدا کنید و فکر می کنید کل این تصویر سرکاری است برید پایین و ادامه مطلب را نگاه کنید

م

ادامه مطلب ...


جمعه 22 بهمن 1389برچسب:دانلود sims3 , , :: 16:6 ::  نويسنده : pooyan

بازی پر طرفدار The Sims 3: Ambitions ، در این پست از دانلودها با فرمت جاوا و با رزولوشن های ۲۴۰×۳۲۰,۳۲۰*۲۴۰,۱۷۶×۲۰۸,۳۶۰×۶۴۰ برای شما به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این بازی از سری بازی های شرکت بازی سازی معروف EA Mobile می باشد.

 

The Sims 3  Ambitions بازي معروف و پر طرفدار The Sims 3: Ambitions براي گوشي موبايل

 

 

password بازي معروف و پر طرفدار The Sims 3: Ambitions براي گوشي موبايلپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازي معروف و پر طرفدار The Sims 3: Ambitions براي گوشي موبايل لینک دانلود – 2.6 مگابایت | لینک کمکی

این بازی در تمام گوشی ها اجرا می شود.

م


تغییرات امنیتی در موبایل با برنامه smart settings s60 v3 nokia دانلود نرم افزار هوشمند تغییر حالت چهره - MAgic Frame زنگ هایی گلچین برای موبایل سری My Music 1 "." بازی تیراندازی Guns Fever - جاوا دانلود عکس مسی بررسی گوشی سامسونگ M8800 Pixon نرم افزار یاهو مسنجر برای موبایل - سری ۶۰ ورژن ۳ sYMan v1.3.0 Nokia S60v3 پک ویژه از تم های سونی اریکسون UIQ3 رمز گذاری برروی پوشه ها با Melon Safe Deposit Box v1.3.41 اس ام اس های خنده دار ویژه خرداد 90 بازی سوسکها Garden Battle Hall با فرمت جاوا بازی بسیارزیبای 3D Terror Attack - Hunt Genuine 2011 با فرمت جاوا امنیت فوق العاده گوشی با F-Secure Anti-Theft v7.00 والپیپرهای جدید Music My Life با سایز 240x320 کتاب روانشناسی زن و مرد بازی نینجا لینیجو Cherez liniju ognja با فرمت جاوا دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین مرجع دانلود و آدرس download3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان